czwartek, 24 listopada 2011

Od przedstawiciela do prezesa - moja książka

            Z prawdziwą satysfakcją informuję, że w renomowanym polskim wydawnictwie biznesowym One Press, w serii Exclusive, ukaże się na dniach moja książka pod tytułem:

"Od przedstawiciela handlowego do prezesa spółki giełdowej, czyli co robić i czego unikać, aby osiągnąć zawodowy sukces".

Tematem pracy jest szeroko pojęta kariera zawodowa, jej meandry, determinanty i zagrożenia. 
Faktografia i wnioski oparte są wyłącznie na moich osobistych doświadczeniach. Nie jest to zatem praca teoretyczna, w myśl zasady której jestem zwolennikiem w działalności doradczej: problemy naszych klientów znamy z autopsji, nie z książek! Staram się - mam nadzieję, że z sukcesem - zdefiniować działania i zachowania niezbędne dla osiągnięcia sukcesu zawodowego, oraz wskazać na realne, a nie hipotetyczne wyzwania o rozmaitym charakterze na tej drodze.
Nie brak oczywiście odniesień do firm francuskich, które w mojej karierze zawodowej odegrały kluczową rolę, którym wiele zawodowo i życiowo zawdzięczam.
Potencjalni czytelnicy, a moi przełożeni, współpracownicy i koledzy, z którymi miałem okazję, przyjemność, a nierzadko zaszczyt pracować razem w minionych 18-tu latach, z łatwością znajdą znajome nam wątki, pozwalające zidentyfikować zarówno firmy, jak i ludzi oraz zdarzenia.   
Książka do drugiego grudnia 2011 roku dostępna jest w przedsprzedaży. Po tym terminie będzie osiągalna w szerokiej sieci dystrybucji w  Polsce.
Szersze informacje na temat książki, wraz ze spisem treści i fragmentem jednego z rozdziałów, dostępne są pod adresem internetowym: www.onepress.pl/ksiazki/odpdop.com. 


  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz